58 Dagar!

Idag är det 58 dagar kvar till studenten och vuxen livet! Våga knappt tänka så långt att jag snart ska sluta skolan, börja jobba, tjäna mina egna pengar och skapa mig en underbar familj. Det är lite läskigt om man tänker efter, så mycket ansvar man får på sig, som man inte hade när man gick i skolan. Men allt ska man väl våga göra och allt ska man väl få mod till att göra någon gång i livet!=D

Att få flytta till en lägenhet är en önskan jag haft länge,, att få inreda själv, påskpynta, julpynta. aa allt får man göra precis som man själv vill! sååå underbart!

Så ska nog önska mig ganska mycket present kort när jag tar studenten. Typ Ikea, Åsby, Duka aa ställen där man kan köpa prylar till nya lyan sen!
Joakim Darling ligger och vilar lite, ska titta på pinapple express tror jag den hette , har hyrt på Statoil, och hryde även Disaster Movie.:P haha helt värdelös:P


XoXo Josefin

Btw: Jessica Karlsson! Jag Älskar Dig!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig oxå gumman, det vet du!!!! Och det är klart du får ha student fikat här :-) Puss

2009-04-13 @ 20:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0