Annandag Påsk!

Jaha då va det sista dagen på mitt sista påsklov! Vad händer idag då? Ja ingen aning får väl se om det blir en vända med bilen till Ikea och tittar runt eller om vi åker någon annanstans!
Spelade Bigolotto igår, vilket fiasko det håller på i 3 timmar om man räknar bort raklam och allt, och unbdder med tre timmarna så är det fan nästan bara pladder och pladder 4 bingobrickor som tar typ15 min tillsammans att dra sen är det 2 timmar och 45 minutter av bara skit! Fan inte ett dugg roligt att spela lkängre! Det va annat på lokets tid!

Imorgon börjar skolan igen och det är inte ens 2 månader kvare till studenten! Fan vad gött!

Blir nog iallafall att jag firar studenten hemma hos syster yster, har ej pratat med henne än men detska nog gfå bra, ska prata med henne någongång i veckan!  Blir väl en 15 personer som kommer men vet inte vad jag ska servera för mat än! Hm. Aja det visar sig väl!

Ska kila nu annat som kallar!

XoXo Josefin


Imorgon fyller min älskling år!! 21!! GRATTIS!

Och på fredag ska vi ut och äta för då har vi vart tillsammans i 6 månader !=D<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0