FÖRBANNAD!!!

Jag blir så jävla arg, Det enda jag sa till pappa det va, Sätt dig här bredvid ojje så kan jag sitta bredvid dig!
Va fan börjar du dampa för, va ju för fan inte ens sur eller ngt när jag sa det!
Ibland undrar man om vi verkligen är släkt, om du ens älskar att ha mig som syster, det känns inte som det iallafall!
Jag hade ´verkligen sett fram emot en rolig kväll hos er, men när dte är så jäkla mycket folk så blir det så trångt och instägt, sen,  hälften av dem som va där tycker inte ens om mig så då är det en annan sak att komma dit. Blir fan aldrig nöjd över ngt jag gör! Kommer fan alltid vara Familjens syndabock!

Man känner sig så jävla misslyckad och oälskad när du börjar gapa så fort man gör det lilla minsta fel!
Jag är inte perfekt och kommer aldrig bli det! Det är bara så!

Fan försök vara stolt över mig istället att jag försöker sluta snusa och går i skolan, istället för att hacka p å´mig så fort du får chansen!!

Bara för att det är mycket folk och du är stressad sen så fort du får chansen när någon gör ngt fel så skäller du ut den och det blev jag! Är så JÄVLA trött på att alltid få skit för allt!


Kommentarer
Postat av: Din hemska syster!!

Ja du får tycka och tro va du vill, men du hade taggarna ute redan när du kom och du sa inte saker och ting på ett direkt trevligt sätt varför skulle jag annars ha reagerat för..du ska alltid förstora upp saker och ting, när det sker små saker så slutar det alltid med att du säger att folk inte älskar dig m.m. FAN slappna av ta inte allt så JÄVLA allvarligt du stressar upp dig hela tiden man törs fan snart inte ens släppa en "skit" i närheten ens för att man är rädd att du ska brusa upp.



Sen är du faktiskt inte så trevlig mot pappa alla gånger.. Jag bryr mig inte hur du är mot mig och vad du tycker om mig men va snäll och trevlig mot pappa i alla fall.



Sen är du ju bara fjantig när du säger att folk som va här inte tycker om dig..vem gjorde inte det nu då?!?!?!

2009-04-10 @ 20:27:06
Postat av: Josefin

Jag hade redan sagt till dig att jag skulle sluta redan i förrgår, och om du vet hur jag är redan när jag snusar varför bjöd du ens dit mig då om jag slutat! Men du ska fan alltid börja gapa och skrika varför kan du inte prata i normal ton? För jag skrek fan inte en ända gång! JO För du vet hur jag är, och hur jävla allvarligt jag tar allt!



Nej och det vet jag men det verkar ju som om att det är alltid jag som är en jävla ungjävel mot pappa! Det är ju osm jag säger jag är ju Familjens Syndabock!!!

Ja typ micaela, Matte, Fanny Linus, Marina!

Även fast inte ni märker det så märker jag det.!

2009-04-10 @ 21:17:32
URL: http://womaizer.blogg.se/
Postat av: Jag igen!!

Sluta varför skulle dom tycka illa om dig, speciellt Marina??

Anledningen att jag bjöd dig va för att jag ville ha hit min gulliga lilla syster för jag tycker det är sååå roligt att alltid bråka med henne så fort vi ses :-/



Nog om detta orkar inte bråka mer, jag ber så mycket om ursäkt då om du tyckte att jag brusade upp men om du inte märkte att du gjorde det så ok fine!! Nog om detta!!!!! Och sluta håll på och säga att jag inte skulle älska dig för det vet du att jag gör av hela mitt hjärta!!!!!!!!!! Hur mycket temprament du än har...

2009-04-10 @ 21:36:48
Postat av: Josefin

Jag vet inte det är bara en känsla jag får.

Sen kändes det bara som om att man är i vägen så fort någon av jompes syskon eller släkt är där.



Ja jag vet att du älskar mig men jag är så trött på att alltid få skiten av oss barn. Så fort jag bråkat med dig eller mia, så är det alltid jag som får skiten av pappa, och jag är så trött på det. Jag må va en syndabock men jag startar inte alltid !

2009-04-10 @ 21:43:05
URL: http://womaizer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ne men så är det inte, nog pratat om detta..OK!!??

2009-04-11 @ 08:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0