God morgon!

Jaha då sitter man här 08.52 på enmorgin när man har påsklov! Det är konstigt att jag är upp nu! En del människor kanske undrar om jag slagit i huvet! Ja det har jag men det är länge sen och har inte det minsta med att göra att jag är uppe tidigt!. Anlednigen är att jag gick och ka mig runt 10 igår =O Fan jag har blivit skit duktig lägger mig skit tidigt nu för tiden, och även om jag lägger mig senare så kliver jag iaf upp tidigt! =D

Joakim har åkt och jobbat sen ska ha till arbetsförmedlingen kommer hem runt 12! och jag sitter här med världens mensvärk som jag inte haft på 42 dagar =S Den är helt cp, så ska kolla upop på internet snart om man måste ha födigt barn för att få ta p-spruta, för det är ngt för mig, tas en gång i månaden istället för piller och massa skit som jag bara glömmer att ta!

Jag hoppas verkligen att det blir fint väder ute,vilket det ser ut att bli!

Nej nu ska jag snart titta på Days! Fa vad gött Hope kommer slå Billie idag! åååh det är ngt man har längtat efter!!

XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe ok. Varför hejja du inte eller nå för då ? :P

2009-04-06 @ 10:06:05
URL: http://mammatilltiffanie.blogg.se/
Postat av: steffy

för att lugna dig :p jag har p-spruta :) så du borde också kunna få de :) /steffy

2009-04-07 @ 21:19:28
URL: http://www.stephanie-elisabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0