Idiot Jävel!

Vaknade runt halv 7,7 av av det av någon dum jävel som håller på med motorsåg eller såndär blåsmaskin! Fan sånna vorde skjutas 7 på morgonen va fan tänkte han med, hade det vart på en helg, då hade jag tagit köksknbiven och gåt ut! FAN!

Ska snart iväg tiill skolan även fast jag inte har några lektioner idag! Ska träffa min handledare ska prata om projektarbetet och titta va vi ska göra mer och så! så hoppas att det går bra!

Imorgon ska jag vara barnvakt till mina 2 prinsessor, Moa och Molly, för jecka ska jobba och jompe skulle till eskilstuna på någon grej:P Så då får man spendera lite tid med dem!=D
Ska snart kila men skriver senare!

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0