MatMatMat

Då ska man snart bege sig hem till äldsta syster yster med älskling ska dit och äta lite idag!
Har vart in till ikea och köpt en blomma till mammas grav som jag och jocke ska plantera innan vi åker och hämtar brorsan och pappsen. Köpte även blommor på Åsby kommer inte ihåg vad dem heter, men dem är inte så dyra iaf, 9.90 kr st och 39.90 för sex st! Billigt billigt, så ska snart åka och plantera lite göra lite vår och påsk fint! =D

Har varit utan snus i 24 timmar nu och det känns bra! Blir bara irriterad på lilla jocke när han ibland nämner ordet snus eftersom man glömmer bort och då är man inte sugen men så fort någon nämner så tänker man på det och blir så jäkla sugen! åååh, men jag ska klara detta har jag bestämt!!

Nej nu ska jag kila ut i fina vädret och ha det gött !

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!!

XoXo Josefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0