SM-Guld + Sluta snusa!

Fan vad bra, Färjestad tog SM-Guld igår! YESYESYES!!! Så jävla skönT!
Idagf ska jag sluta snusa, har endast 3 snus kvar så efter det så är det slut med det roliga, fyfan hur ska detta gå? Jo men jag ska klara det, måste sluta började ju egentligen bara snusa för att jag skulle sluta röka för ett år sen, men sluta röka det gjorde jag, i några månader sen började jag igen, och nu så har jag slutat igen för ca 4 månder sen, okej kan ju ta en cigg ibland men det är allt. Mer än så äör det inte! Så hoppas nu att jag klarar detta fan vad stolt jag bliröver mimg själv då!
Sparar pengar då med!
en snus dosa räcker i tre dagar  och den kostar vi säger 25 kr
25*8=200*12=2400.- tjänar jag på ett år om jag inte snusar :)


Nu ska jag ta och städa lite sen ska väl jag och älskling äka till Ikea eller något :D

XoXo Josefin!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Duktigt av dig josefin :)



Pusskram

2009-04-09 @ 21:38:37
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

Blir så sugen på cigg när folk nämner ordet! Har vart rökfri i 3 månader, stolt och glad! Men ibland är det bra jobbigt! Händer i påsk då?

2009-04-09 @ 21:40:54
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

Blir så sugen på cigg när folk nämner ordet! Har vart rökfri i 3 månader, stolt och glad! Men ibland är det bra jobbigt! Händer i påsk då?



Designauktion PÅGÅR! Just nu 21 kr!

2009-04-09 @ 21:41:03
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0