Till Min Älskade Annabananna!

Jocke kommer hans mamma och pappa, sen cornelia i bf2:an sen min släkt! :D Bara hålla dig till mig annars !:P
Miss you to Honey! <3<3<3


Jaha då va det bara 44 dagar kvar och jag har mardrömmar:P
Idag va jag i skolan och hade nationella muntligt i Svenska B fick G bättre än vad jag trodde. Trodde jag skulle få ett stort Fett  IG så det va skönt!

Snart är det valborg och va händer då? Jo jag ska vara här hemma hos älskling med bby, johan, fredrik, ponna, tompa och hille, sen vettefan om det kommer nå fler, dt tvisar sig väl :D
Nej nu ska jag plugga vidare men ses väl!

XoXo Josefin


Kommentarer
Postat av: anna banana

aow, ett inlägg tillägnat mig ;)



haha, great! då vet jag :)

2009-05-04 @ 21:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0