Tisdag!

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, vart inne i tuna park med jocke ponna och hjohan, jocke köpte en vår jacka! Sen åkte vi hem till mig och hämtade skatteverket pappret får tillbaka 4997.- på skatten ! Fan vad niiiice!!!
Åkte sedan hem till jecka och jomoe en snabbis ska ddit oc ät på fredag! fan vad gött!
Ska väl hitta på något sedan, just nu sitter johan och ponna i soffan här och tittar på innebandy med jocke! Kulkul!

Imorgon är dte onsdag och då vet jag inte vad som händer förutom att jag ska titta på våra bästa år på morgonen KingKing!


Aja ska kila nu ska plugga luite nu när dem sitter och tittar på innebandyn!

XoXo Josefin!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikar in.

Fin blogg du har.

Ska vi bli bloggväner o prenumerera på bloglovin?

Kram

2009-04-08 @ 19:53:56
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0