Ugly Betty!

Ikväll börjar ugly Betty igen, åååh vad jag har längtat! sen är det dubbel avsnitt av DH har int sett ett enda avsnitt sen det började igen i år, så har missat en del=/ men ska försöka ta igen det!
Men kom just på att det är Andra Avenyn idag vilket jag MÅSTE se så är det bara!

Imorgon har jag och Emmi möte med Magnus om vårat projekt arbee så får se vad han säger hoppas att det går bra!Men det visar sig!

Ska kila nu UB börjar ju snart så!

XoXo Josefin





GRATTIS ÄLSKLING PÅ 21-ÅRSDAGEN! JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hälsa grattis från mig.



vilka är de som kommer på din student?

2009-04-14 @ 20:05:05
Postat av: sara

Jag ska sommar jobba på lövåsen i hallsta... :D

2009-04-14 @ 20:33:36
Postat av: Anonym

Hälsa grattis i efterskott

2009-04-15 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0