Denna dag!

Vaknade jag kl 9! sen va det bara att börja möblera om inne i rumet! fint vart det! sen köpte vi en sådan där sak man ha i gareoben med lådori som man kan hänga upp, ni fattar säkert:p Har den i min garderob som är i rummet! riktigt niiicE! Sen en lampa Knubbig på hyllan ovanför sängen såå fint!!

NU VILL JAG FLYTTA HEMMIFRÅN!!!

Bastat har jag och älskling gjort! det va riktigt skönt och moffat kebabrulle! hehe!

Fan fick nått skit av syster jecka igår som ska hjälpa om man är hård i magen! och det hjälpte haha älsklinghöll på att dö igår nä jag låg här inne och släppte ifrån mig!! hahah fy fan säger jag! :P

Men men bra va det iaf!!

Imorgo blir det väl att  hänga upp lite tavlor och handal men jocke och svärmor :P

XoXo Josefin


Kommentarer
Postat av: Teresa

sv; tack! (:

2009-08-18 @ 21:27:22
URL: http://teresamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0