Fan vad jag är bra!

Idag har jag vart så jävla bra! Jobbat, Vart med älskling och handlat en Divansoffa, Riktigt NIIICE!! Målat en hylla vit som Gunilla (jockes mamma) ska ha på lilla toaletten, pusslat klart vårat 2000 bitars pussel som vi köpte för 2 månader sen, Åååh det kändes så jävla skönt att äntligen få klart på skiten! Fattar ni det tog 3½timme att få dit dem sista 100 bitarna! Wtf!:P
Sen har vi möblerat om nera vid bastun fixat och donat!

Jag känner mig så Himlans JÄVLA duktig!!

Vi har även betalat resan, fan nu är det inte långt kvar!
43 dagar fattar ni 43 dagar sen ligger man på playan och glassar medans ni andra jävlar är hemma i kalla sverige och har det såå "mysigt" HAHAHAH

Nu är det sängen som väntar och ett par trosor, sen är jag redo för att sova! Ska jobba imrogon!=)

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0