Örngott!

Ja idag vaknade ju jag som sagt kl 8, har hunnit med ganska mycket sen dess!
Va ute och gick efter frukosten vi runt trångfors för jag har sån JÄVLA träningsvärk!:P
Sen har vi vart in en vända till V-ås och jag köpte tyg på IKEAoch har sytt örngott till min kudde som är 33*44  och det finns ju inga örngott som är i en storleken så jag har sytt det :P Det vart ju som dte vart, Men det vart ju ett örngottt iaf!=)

Har även huggit lite stubbe på tomten idag, coh pratat med Lottis telefonen!:D

Just nu är det Allsång på tv:n så det blir väl att titta på det snart :D
Imorgon är det jobb mellan 15.00 - 21.30! Sen torsdag fredag ör det förmidda 07.00-15.00 det är nog den jobbigaste tiden att jobba..!! menmen

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0