Skolan!

Ja idag började skolan! Det känns jäkligt konstigt att inte gå dit, man har gått till skolan varje höst i 12 år sen ska man inte gå dit helt plötsligt! ganska kontigt men JÄVLIGT skönt!!:D

Idag har jag målat klart hylloerna i köket! det vart vitt, jag och jockes mamma är inne i vita och svarta perioden! hehe:P
Sen vart det en sväng in till stan köpte Män som hatar kvinnor på Media markt 88,-  det är en sån stor skillnad på priser på ställen när det gäller filmer! typ coop 179,- willy´s 119,- media markt 88,- sådan skillnad! märks ju vilken som är billigast!!

Sen va vi in på Bauhaus köpte spackel som jocke ska ha i taket lite hål!:P
Har lagt in ljudböcker på stens nya mp3 som han ska ha i spanien! och jag har hittat en jag vill ha:D

Så nu sitter jag här och ska väl mysa med Älskling snart!!

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0