Söndag och sista dagen!

Ja idag är det söndag och sista dagen på sommarjobbet, Börjar kl 14-21.30 och det ska nog gå bra hoppas jag!
Ska väl snart tya oss en tripp till Sura och hälsa på päronet och systeryster!

Igår va jag ute och gick med Emmi och Linda och skönt va det :D Efter det så satt jag och Emmi hemma hos henne på balkongen och pratade om livet och så, ganska mysigt faktiskt:D

Jockes mamma kom och hämtade mig eftersom jag cyklade dit och det regnade när jag skulle hem.
Sen kom jocke älskling hem runt 22 rean :O

Det finns vissa folk på denna jord som inte ens är värd ett gruskorn!
Tror alla tycker om dig, men så är det inte!*hehe*
Du är och kommer förbli hallstas största barnunge!

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0