Tisdag!

Ja idag är det tisdag och det innebär träningsdag! träningen börjr kl 19 och håller på till halv 9! :D
Har tittat på män som hatar kvinnor idag fan vilken bra film!!:D

Känner mig konstig i hela kroppen idag! Magen är konstig känns konstigt bara!:S

2 dagar kvar till lön! *yippi* Då blir det in till stan med Emmi och växla pengar till Mallis! :D 
Sen köpta något man kan ha på LAdies Night!:D Vill köpa å leggingsjeans av något slag, sen en tunika som man kan ha! :D

Nu är det bara 25 dagar kvar tills jag är på MALLIS! fan vad jag längtar! och 24 dagar kvar till ladies night! iiii!!!!

Fick sms av bemannningen idag om att jag ska jobba den 4 september vaken natt! *yippi* Fast det är ganska skönt ändå att jobba vaken natt!:D
Nej nu ska jag titta runt lite på platsbanken!

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0