Tjoba!

Vaknade för inte så länge sen av att det va äckloigt jävla kallt i rumemt! Menmen bara dra på siog töäclet coh vänta  att älskling stänger och det gjorde han ju Så klart :)
Jobba om 5 timmar och det känns väl bra! Blir väl kanske att man drar någonstans tills jag börjar hittar på något, vemvet! *Nobody*

Nu är det bara 39 dagar kvar har lämnat 40-talet och är inne på 30-talet: Haha , MEn fan vad skönt det ska bli, Dags att börja packa snart! Jag är ens ån som packar 2-3 veckor i förväg, eller aa jag börjar då iallafall, fast denna gång så har jag lyckats opacka lite tidigare,! Haha sinnesjuks *IKnow*
Det ska bli så himlans skönt att bara få komma i väg i 2 veckor och slippa tänka så mycket! Visst jag kommer sakna alla kära efetr 2 dagar! men vafanm dem finns ju när man kommer hem!
Coh vykort ska jag skicka flera stycken.
Det första jag ska göra när vi kommer ner är att gå och köpa 2 vykort och frimärken och posta dem till min kära Farmor coh Mormor för dem fyller nämligen år den 26 september och korten måste hinna fram till dem!:D

Nej ner och käka lite frulle nu!

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0