Usain Bolt

Vilken man!! Fattar fan inte hur man kan springa så jäkla fort!! Men fan vad bra han är!!
Satt coh tippade här hemma hur fort han skulle springa, jag sa 19.20 och jocke sa under 19!
Men klcoakn stannade på 19.20 sen ändara den till19.19 pga vinden :S WTF!!

Nu är det snart läggadags antar jag för imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och snacka !!

30 dagar kvar till Mallis!!

Grattis min Älskade Anna på 18 års dagen!
Och imorgon fyller systeryster 23!!
Och min älskade mamma fyller 55 på Söndag!! Jag saknar och älskar dig♥


XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: Teresa

sv. tack så mycket! (a)

2009-08-20 @ 21:35:57
URL: http://teresamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0