Att skriva blogg......

Är inte riktigt min grej har jag nu kommit på.
Man tänker att man ska skriva men blir inte så, har annat för mig om dagarna!

Va magsjuk i lördags natt, vilket jag HATAR att var tror jag säkert alla gör *NÄSTAN*
Har sportlov nu så himlans skööönt, behöver verkligen det. sen är det praktik i 2 vckor till sen back to the fucking school!!!
Men får tänka positivt de sista 11 dagarna om är kvar, eller något sådant!
Ja vad ska man göra efter skolan? Jobba,Jobba,Jobba och tjäna penhar för att sedan lägga undan och spendera! :P
Ska försöka lägga undan så mycke nu när jag sommarjobbar så jag kan ha när jag väl flyttarvilket jag hoppas att jag gör, och jag hoppas att jag och min älskling flyttar ihop! =)

Btw, fick mina glasögon igår! :) Sitter jättebra och jag trivs redan med dem!=)
Mina nya Glasögon !=)

Jag är så Himlans lycklig med Joakim, det går ine att beskriva, han förgyller min vardag! Bättre pojkvän får man leta efter!

Ska försöka skriva lite imorgon:)

Joakim Andreas Bergman, Jag Älskar Dig<3<3<3<3

Tjigeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0