Den rätta för Rosing!

Har nu börjat, och det hela visar sig bara vara en stor bluff!! HAHA!
Ska bli så kul och se, jag skiter i vad folk tycker om det jag skriver för jag står för det, Alla har sin EGNA åsikt!

Idag va ju Joakim på intervjuv det gick bra sa han :) så vi får hoppas på det!

Va hem till emmi och pluggade lite på projektarbetet känner mig jätte duktig!
Sen va jag och jocke ute och lekte lite i snön hade skit kul byggde en snömur och skulle kasta snöbollar på jockes mamma och pappa fördem va ute och gck, men såg inte att dem kom hem så det vart inget, det vart snöbolls krig mellan mig och jocke ist! 
Har även spelat lite Moopol och Yatzy med Jockes föräldrar, kom 3:a på Monopol och förlora som vanligt på Yatzy mn men,
Ska nutitta på Mätarnas mästare som är sååå himla bra ! :D


Tjingling! JoOosefin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0