Lördag! 28/2-09

Idag är det melodifestivalen! Verkar inte som om att det är några bra låter med men vi får se, håller på Sarah Dawn Finer.
Gåragen var helt kanon, Umigkcs med annabananna, Linnea Frasse och becca, Sen ko det några Fler, Camilla, Emelie från laget och en som hette Elin  tror jag :) ´Hade skit kul tittade på Film och på let´s Dance, och Äntligen åkte Carl-Jan ut! Hoppas att Elisabet åker nästa vecka.

Tycker verkligen synd om Laila och Niklas, fan låt dem vara ifred, Kära Som kära! Verkar som om att man inte får ha någto privat liv alls när man är Kändis, Fan vad Drygt!!!

Skväll blir dte mys med Älskling ska äta lite Tacos coh Mysa! *Loveit*
Har hitta mina skotr jag ska ha på studenten på en sida kommer inte ihåg vad den heter men ska beställa dem i april iaf :) Hoppas jag elle så får jag gå omkring på stan och titta lite!
Hittade min Dröm studentklänning på tradear, så himlans snygg! Hoppas bara att den finns kvar till jag får pengar !

Aja ska kila nu och handla lite saker To the food tonight!

Btw Grattis till MalinBjörkman som fyller 19 idag!

Tjineling!JoOosefin!<3




Uppdatering 19.32:
Tacos satt verkligen som gjutet hur gott som helst, Sitter just nu och tittar på A cinderella story, Skit bra :D Väntar på att Melodifestivalen ska börja, *IJustLoveIt*
Kom nyss ut ur duschen skönt va det, Älskar verkligen att duscha, finns inget bättre. Jo Joakim Såklart !

Ska kolla på tv nu! Tjingeling! JoOosefin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0