Måndag!

Idag vaknade jag runt tjugo i ett! Fan får inte sova så länge måste börja kliva upp tidigt även fast det är sportlov, för sen kommer jag  klaga på att jag inte hann göra något under sportlovet, nej tacka fan för det när ja sover så länge hela dagarna !
 Va in till stan idag och shoppade lite på VILA vart ett svart vanligt linne och en slags shorta svart jättefin så det vart jag nöjd med. så nu är VILA pesent korten slut!
När vi kom hem spelade vi lite Yatsy med jockes föräldrar oh jag fattar inte förlorad typ varje gång, Brukar inte vara så dålig, menmen alla har väl sina dåliga speldagar.
Imorgon ska Älskling på en intervjuv hos Securitas hoppas det går bra :D
Så då ska jag försöka kliva upp när han åker,och sätta på Last Holiday och titta på den! Tills han kommr hem för sen ska man väl ut och åka pulka med jockes kusinbarn som sover här inatt!

Ska även träffa Emmi så mycke om möjligt denna vecka måste göra projektarbetet Fan måste bli klar med skiten! 
Kanske blir att man träffar henne imorgon hoppas jag!

Återkommer imorgon om hur detgick för joakim och jobbet!

NattiNatti!

♥Joakim Bergman♥

Tjingeling, JoOosefiin!<3

Mina nya Glasögon !=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0