Melodifestivalen!

Jaha då va deltäling 3 avslutad! Jag tycker att de va bra att Molly slog B.W.O! Och är tusen gånger gladare att E.M.D gick vidare till globen:D

Denna dag har vart bra, Syster, Jompe, Moa och Molly, kom hem till joakim för att hon skulle låna ett pa strumpor av mig, så dem stannade på fika och fick träffa joakim föräldrar! Trevligt,Trevligt:)
Va in till tuna park idag och tittade om det hade kommit in något nytt på VILA men det hade det icke, Har ju fortfarande 250kr i presentkort kvar! Vill verklign flytta hemifrån nu så jag kan få använda mitt ikea presentkort! and get me a tatoo så jag kan få använda de presentkortet också , och sedan fixa någon sminkning på Make-up store och få lite produkter.

Att ha sportlov behöver jag verkligen så himlans sköönt att bara få sova ut! och mysa med min älskling<3

Är även glad att jag har mina underbara vänner, som alltid finns!
Det är 2 st jag ger guldstjärnor.

Emelie Lundström och Anna Hillius! Mina GuldÄnglar!!

AnnaHillius!

(Ha ingen bild på Emelie)

Ne nu ska jag ta och Gitta!

JoOosefiiin!<3

Kommentarer
Postat av: anna banana

åh, jossan du är så söt!

självklart finns jag alltid, det ska du veta

om det är någon som ska ha en guldstjärna är det du

pussss<3du är bra

2009-02-22 @ 22:43:40
Postat av: anna banana

åh, jossan vad söt du är!

jag finns alltid, det ska du veta

om det är nån som ska ha en guldstjärna är det du<3

PUSSSS

2009-02-22 @ 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0