Onsdag!

Vaknade runt 11.44 idag det va ju inte meningen, men så vart det !
Måste ta mig i kragen och beställa tatuerings tiden så ja kan få min tatuering gjord :)
Joakim är och gymmar så jag är helt alone:P Menmen han kommer snart!
Vad ska jag göra idag då? Åka hem och hälsa på min käraste pappa och hämta snus!
Sen vet jag inte, blir kanske lite snöbolls krig med älsk!
Låg igår och tittade på Big Brother, det året Linda är med, haha skit kul att titta på, Det går på tv400 börjar 22.50 på kvällarna och det är 2 avsnitt på raken!


Nej nu ska jag ta och städa undan lite här inne.



Min tatuering jag ska göra :)
Mamma

Tjingeling, JoOosefin!<3

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej var gärna med och tävla om ett underbart armband från Pandia på min sida!



http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html

2009-02-25 @ 19:29:41
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0