Let´s Dance!

Att Blondinbella åkte ut det tackar jag gud för!
va fan hade hon där att göra?  Bli mer kändis och skämma ut sig själv? Tror de!
Liksom vilken kändis säger World Peace Eveybody? Det är nog det mest idiotska jag höra fån en "kädis" om man nu ens kan kalla henne det?
Jag skiter i om ni som tycker om henne ser detta, vad ska ni göra åt saken?
Hon är ju bara känd tack vare hennes pappa, Annars hade inte någon vetat vem hon va/är!

Det är sant hon är en fejkförebild och en hycklare som Gynning och Katin säger!
Fan om Gynning lägger ut några bantnigstips på bloggen, va fan rör det dig? du behöver väl inte prova dem?
Kan ju prova att gå upp några kilon ist för du såg förd*ävlig ut på dansgolvet. Vilken fejk och smilet sen då ett äkta fejksmile. Du vet det finns runda människor i denna värld som vill gå ner i vikt! Medans du håller på kan du kritisera alla reklamer också som har bantnings tips! Gynning är den Bästa förbild man kan ha! Så Jä*la skön!!


Allt från mig!!


Tjingeling


Kommentarer
Postat av: maria

du. hur är de med stavningen :P

2009-01-24 @ 22:34:36
URL: http://goodandbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0