Söndag!

Klev upp kvart  åtta idag skulle hem till syrran och baka åta!
På vägen dit så höll jag och jocke at köra av vägen 2 gg,r Mitt hjärta det satt verkligen  halsgropen, inte va det kul!
När vi kommer dit ohsa köpa tårtasaker så öppnar varken willy:s eller copp försen 10 *yes* Så att baka någon tåta det vart inte av!
Köpte ist prinsesstårta och schwartsaldtårta!
Vi vart 13 personer, fickpesetkort på Ikea för 650:- Presentkort som jag kan lösa in mot irktiga  pengar nä jag ska tatuera  mig! 400:-Sen på Make-up store sminkningoch smink för 495:- sen ett armband av moa som hon gjort själv:D

Åkte hem vid halv 1åt,sen sov jag och jocke till 5 :D
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0