FANFANFAN!!!

Jag är verkligen helt dum in huvet!!
Jag satt och fixade bilderna från kameran men glömde föra över dem till skrivbordet sen raderade jag ALLA bilder på kameran menla inte in dem på datan! så några bilder från stockholm blir det inte!!
Fan dummare människa får man leta efter !!!ÅÅåh nu är jag irriterad!!

Jaha då va min dag förstörd,

Jaja jag får berätta istället!

Vi åkte från hallsta ca 09.00, parkerad vid kungsängen och tog tåget därifrån till t-centralen.
Gick runt lite, hittade ett par byxor på bikbok  för 149:- och två par linnen för 99:-
Ett par Leggings på Indiska för 60:- och tre par trosor för 149:- på veromoda!
Så jag är nöjd med dagens köp.
Vi käkade sen på en liten väg man svänger in på när man går på gamla stan, FAN vad gott det va. Mmmm!
Sen gick vi vidare och tittade runt lite i olika butiker. sen längst ner på gamla stan så såg jag något som såg en ängel!
men det visade sig vara en man som hade målat sig helt vit, och hade vitakläder. Skit coolt, jag fattar fan inte hur man kan stå still så länge, helt ofattbart. Haha man skrattade vrkligen när han gjorde någon min till något barn :P
Kom hem runt halv 8

Jaja jag åker nog till stockholm fler gånger så det kommer nog komma bilder då:P
Men hur fan kan man vara så jäkla klantig. Jag fattar fan inte!!

Menmen, ska titta på Smekmånaden nu, Haha sååå BRA!!

XoXo Josefin "dum huvet" Karlsson

Kommentarer
Postat av: Linda

tackar :)

2009-08-01 @ 13:30:57
URL: http://mammatilltiffanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0