Fredag!

Jaha då ska man snart och jobba då! jobbar vaken natt så kommer hem kvart över sju imorgonm bitti! *yippi* Sen ör det bara att sova i 5 timmar sen ska man göra sig i ordning för släktträff, fira farmor som fyller 80 (fyller inte försen i september) men då är ju inte jag hemma då är man på mallis och steker:D

Vaknade runt 1 idag sen vart det en runda in till stan, kollade efetr något man kan pyssla med under natten, men fann inget :P Så får väl gå och loda inatt med¨! Hoppas dte blir lite mer att göra inatt annars går det så seeegt!

Jobbar ju vaken natt imorgon och söndag med! Menmen!

 Ja vad ska man göra nu i 1 timme coh 45 min? Ja det vet ingen bara jag själv, och jag inte den blekaste!
Joakim älskling är hos Johan och dricker lite! Någon som har kul iaf ;):P


Jag Älskar Dig Joakim Bergman!♥♥



XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0