Gratis resa!

Jaha då får man åka gratis till Mallorca då!:) Fan vad skönt!
Lotta och Leif ska betala min resa,! Tusen tack!
Så ska jag ta dem pengarna jag skulle ha betalat med dem ska jag ha till körkortet!:D

Har även städat hemma hos pappa idag, fan vad jag och älskling är bra!
Städade mitt rum och tog i ojjes säng där så nu har han erövrat mitt rum =/:P
Haha men det gör ju inget för jag är ju aldrig där :P

Spelade lite badminton med älsk idag och är så jäkla dum att jag slår mig sjä'lv på benet när jag skulle slå bollen :S:P
Sen så har det väl inte hänt så mycket mer, förutom att Moa och molly va här runt 11 idag för jacke coh jompe skulle till möbel outlet så vi tog hand om dem en snabbis!:D

Sen har det inte höänt så mycket mer!

Ska jobba imorgon 7-15 så det ska väl gå bra!

XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: Maria

Din bortskämda snorunge. :P



vad gjorde de på outleten ??

2009-07-01 @ 23:20:36
URL: http://goodandbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0