Jaha!!

Ja inatt så spydde jag, har ingen aning om varför med spydde det gjorde jag!=/
Så det vart inget jobba för mig idag!
Så ringde i morse till Sanne och sa att jag onte kunde ikomma och att jag säkerligen inte kommer imorgon heller, Tror jag rä magsjuk för hade den känslkan i magen, när man mår illa och bara svettas och fan vad äckligt! Så det blir väl att vara hemma imorgon för säkerhets skull, vill ju inte smitta ner alla bran om det nu skulle vara så!

Så på måndag jobbar jag från 14-21.30 sen är man ledig i 3 dagar! Fan vad gött!

Ja vad händer idag då, inte den blekatse aning blir väl att sitta vid denna dumburk hela dagen! *Yippi*

XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: Sääändra

Mår du bättre nu eller ?

Hoppas att det inte är magsjuka iaf...

2009-07-18 @ 21:51:18
URL: http://johanssonsandraaa.blogg.se/
Postat av: Linn

Stackare! Magsjuka är fan hemskt.

2009-07-18 @ 21:56:47
URL: http://linnsmedbakken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0