KläderKläder

Ja idag har man jobbat, började kl 8 och slutade kl 12,  Sen vart det av in till stan med Moa för att shoppa kläder hitta en hel del:P Men hon har 500 kvar att shoppa för:P

Köpte även lite Scrapbooking till mig själv,  på Tiimari, det finns ganska mycket att köpa där, billigare än att beställa.
Så har gjort lite kort, hehe=)
Imorgon blir det som sagt Kvinnokliniken, sen efter det så ska jag köpa ett par jeans för mina har gått sönder i ugglorna där man har bältet.. Min favorit byxor :'(! Menmen får väl försöka hitta mig ett par nya favvo byxor.

Ska fortsätta titta på beck, sen ligga på spikmattan, såå skönt och det hjälper verkligen!=)


Joakim Älskling!

Så här ser man ut om man har legat på mattan i ca 15-20 minuter!


XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0