Kriminellt

Igår visade Joakim mig en sida Http://www.kriminellt.com Det är en sida där man hänger ut och visar människor som har blivit dömda, finns bland annat barn våldtäkter, vapen innehav allt möjligt.!
Det va en kille som bodde i v-ås som hade våldtagit eller antastat sig på 11 barn och fått 4 år! Fattar ni 4 år, det är ju en droppe piss i havet! Jag fattar inte hur dem kan ge sådana jävla pucko så lite straff! Men ett grovt narkotikabrott ger minst 2 år och högst 10 år! Jag fattar inte hur Sverige fungerar, jag tyckler verkligen att det ska bli hårdare straff för barnvåldtäkter! dem förstör ju för fan ett liv! man förstör ett liv med våldtäkt överhuvud taget! men på barn! nej jag fattar fan inte!!!


Vaknade tjugo i 8 i morse för skulle till v-ås och kvinnokliniken och´allt såg bra ut!
Joakim har sovit 2 timmar inatt för han har skit int under högra bröstet och ingen av oss vet vad det är, så det kanske blir akuten idag om det inte blir bättre=/

Imorgon blir det kanske Stockholm med Joakim hans mamma och  pappa och grannarna och på fredag tuna park med Emmi, Det va ju ett tag sen vi gjorde något. Man hinner ju inte nu när man jobbar och så!

Somnade typ när vi kom hem så missade Våra bästa år, men får titta på deras hemsid sen!

Menmen ska kila nu=)'


XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0