Onsdag!

Ja vad har man gjort idag inte så speciellt mycket, Satt ute tidigare idag och spelade lite kort med Älskling, då kommer en hottentotte( pappa) förbi:P hehe så han va där i 1-2 timmar kanske och bara pladdrade;P
Efter det vart det käka sen drgo vi in till IKEA då jag köpte en pläd, sand doft ljus och en fin "bricka" som man ska ha ljus på! Sen shampoo och balsam! Jocke köptenya wallander filmen Kuriren på Media Markt!

Jag ä verkligen helt dum i huvet, JAg har borstat sönder mitt tandkött vid en tand. Ni vet när man har vart vid tandläkaen sen ska dem hålla på med sina redskap så det ilar i tänderna, så har jag , jag har borstat sönder så det har kommit fram något så det ilar som fan! Är man dum så är man!!

men ska försöka att inte borsta där, men man känner sig ju så himla mysig!! HAhah, menmen gör fan vad som helst bara det ska bli bra!
Visdoms tanden är bättre iallafall, vilket är sååå hilma tur, för fy tusan vad ont det gör!!!

Kollade nyss klart på Wallander filmen, riktigt bra!

Snart blir det väl kek!   Jaja!!


XoXo Josefin




Detta vacka köpte jag och det står nu på Bordet här i rummet!

Kommentarer
Postat av: Linn

Fint och mysigt med rött. :D

2009-07-23 @ 12:20:50
URL: http://linnsmedbakken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0