OntOntOnt!

Ja va juhos tandläkaren idag, hade tid 16.20, 17.00 fick jag komma in 40 min senare=O En aning irriterad! Menmen sen när jag väl fick komma in så rengjorde dem först och sen. sen ska ni veta att dem gav mig en spruta utan att förvana! Riktigt dålig stil och jag som HATAR sprutar!!! Dem sa iallafall att det har kommit in bakterier undertandköttet där visdomstanden är på väg upp, så jag fick en konstig tandborste med en liten spets bara och så fick jag köpa corsodyl som jag ska avnända i 1 vecka nu! så får hoppas att det blir bättre!!

Sen vart det jobba och det vart lite Ladies Night på kvällen av två killar på jobbet som uppträdde! såå kuul=)

Omorgon blir det kalas jockes kusin Madde fyller år så då blir det tårta!:)

Nej nu ska jag kila och mysa med älskling! <3

XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: Linn

Det är typiskt tandläkarn i hallsta. Man har fan aldrig fått komma in den tid man har fått. De är alltid försenade. :@

2009-07-23 @ 12:19:29
URL: http://linnsmedbakken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0