Sista vakna natten!

För denna månad iaf! Har en nästa månad den 9:e. Det är ganska skönt att jobba vaken natt men det sliter som fan på kroppen! man vänder totalt på dygnet! helt sjukt! menmen, har ju så mycket frihet när man jobbar så det är skönt!
Måste köpa mig en ny korsordstidning för den jag köpte igår är det bara svåra kvar i och sådana kan jag ej :P

Har pratat lite med Lottis idag vi ska träffas när hon ska hit och hämta stamtavlan från hunden hon köpte här i hallsta så då skulle vi ses, det va ju ändå 2 år sen jag såg henne sist :P

Ja vaknade runt 3 idag, kunnde inte somna direkt när jag kom hem, så somnade runt halv 9!
sen är det någon som ringer och frågar mig om jag vet vart Viktor Bergström är!:S öööh okej!
Men somnade igen efter det!

Ska snart sova igen måste vara pigg tills ikväller!!
Jecka Jompe Moa Molly och Mia har åkt till vimmerby till Astrid Lindgrens värld! Så får väl träffa dem när de kommer hem!

Nej nu ska jag försöka sova en stund!

XoXo Josefin!


Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Jag förstår, jobbade dygn innan..hehe. Det sliter men samtidigt är det bättre betalt och färre arbetspass :)

2009-07-12 @ 19:20:18
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0