Söndag!

Ja, idag slutade jag kvart över två efter att ha jobbat i 24 timmar, Okej jag hade jour men jag jobbade iaf i 24 timmar:P
Kan verkligen inte somna ordentligt på jobbet det går inte, vaknar varje timme, jättejobbigt!
Imorgon börjar jag kl 8 och slutar 12, sen bär det av till stan med Mois, ska köpa lite kläder hon har ju fyllt år!=)

Fick en present av jecka jompe moa och molly idag, ett orangt björn borg linne! I just LOVE IT!
Är ju helt besatt av BB!!

Molly min älskling har blivit biten av ngt i pannan så hon va helt uppsvullen, jecka sa attt hon såg ut som en alien! Hehe!


Ja idag är det 1 månad sen, för er som vet och ja det känns ganska så mycket, menmen, det kommer fler chanser!=/ =)
På tisdag är det återkoll på kvinnokliniken för att se så allt ser bra ut, vilket jag hoppas att det gör!
Om 55 dagar så sticker jag! och om 54 så är det Ladies Night men kärringarna!;)! Fan vad gött!!

Imorgon är det lön sosm gäller(Y)!
Nej nu ska jag kila!!

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0