Söndag!

Ja, idag har jag vart hemma, men imorgon är det back on track igen!
Tittade på Bio igår, Baksmällan, Fan vad bra den va!
Men sen sitter det någon bakom en som sitter och överdriver när han skrattar, ååh det är det värsta som finns!

Men den va verkligen skit rolig! så det blir +++++ av mig ;)
För er som inte har sett den så MÅSTE ni se den!

Sen igår när vi va på väg hem från Bion så åkte vi gamla v-ås vägen! sen vid negervalllen så kommer det en hund utspringandes så vi höll på att köra över den, trodde första att det va en skit stor räv, men det va det inte!
Och ägaren han va borta vid första höghusen när man svänger höger från v-ås vägen!
Fan om hunden bara spriner bort så ska man fan inte ha den lös!
Vart livrädd när jag såg den!!

Sen hände det inte så mycket mer, tittade på en film när jag kom hem, The Mexican som gick på fryan med Brad Pitt och Julia Roberts, men orkade inte titta på hela så det blev till att somna med DARLING!!

I förrgår firade jag och älskling 9 månader, inte för att vi gjorde något speciellt men iaf:P

Nu är det bara 3 månader kvar till 1 år! det är fan inte långt kvar nu!
Och det är 62 dagar kvar till PLAYAN!


Jag Älskar Dig Joakim Bergman!


XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0