Visdomstand!!!!

Jag har så Jä*la ont i min visdomstand, eller inte i den utan i tandköttet ovanför, Kan inte tugga på den sidan, så det känns som om at man kommer ha träningsvärk imorogn har bara tuggat på högersida i dag :P Haha!
Idag är det exakt 2 månader kvar tills Mallis, fan vad jag längtar!
Har planerat att jag ska göra en bok sen när vi kommit hem om våran resa med hjälp av scrapbooking, Lägga in lite fina bilder!=)

Idag blev det en tripp till enköping med jocke och hans päron! Där vi fikade sen åkte vi några kringel krångel väger hem, vet inte vilken väg det blev men någon vart det!

Sen kom vi till hallsta då gick vi in på Coop och så klart igen så va det en Zigenare som skulle köpa ciggaretter men han hade inget legg med sig så kassörskan negade han då vart han svin arg och började svära på finska! MOGET!!

Okej det låter som om jag är värsta emot Zigenare men dem är inte helt oskyldiga, det är inte första gången som jag poch jocke stöter på han på Coop sista försökte dem sno Snus men lyckdes ej, inte vad jag vet iaf, sen sparkade dem ner saker! Inte kontigt att dem är hatade! Dem som håller på som dem gör, dem förstör ju bara för dem andra som inte gör något, och det är ganska elakt! Menmen!!!

Imorgon blir det jobb 15-21.30, Det ska bli Skööönt!
Blir nog IKEA en snabbis på förmiddagen ska försöka kliva upp kl 9.00 och inte sova bort hela dagen!!

Sen är man ledig Tisdag, Onsdag, Torsdag! det är NICE!!=)

Nej nu ska jag på Toa och göra del "! hihi!!



XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: Syster

Va inte du sjuk, eftersom du inte jobbar??

2009-07-19 @ 21:32:55
Postat av: Tess

min ena visdomstand håller på att spräcka mitt tandkött... det gör så jävla ont. blä :(

2009-07-19 @ 22:36:11
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jo, men det är ju barnen jag inte vill smitta ner!

2009-07-20 @ 10:21:51
URL: http://womaizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0