7 DAGAR!

Kan inte fatta det själv, Att om SJU dagar tar jag studenten det är helt jävla otoligt! tiden har gått så himla fort, tyckte nyss jag började gymnasiet! helt ofattbart!

Idag har jag jobbat va tvungen att hoppa in fö det va ett barn som inte mådde så bra och personelen skulle på kurs så jag jobbade fån 9-14.30 ganska askönt, slappt som fan!:D

Sen har jag inte gjort så mycket, förutom att jag har sytt kuddar som va lite trasiga och sen bastat med älskling och titta på the Hills! det bästa som finns i denna värld, och Kristen vill jag bara sätta ett skott i pannan på tror hon är störst bäst och vackrast, Usch på henne!
Nej nu ska jag plugga lite på projektarbetet sen titta lite på tv:n kanske!

XoXo Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0