Dagen med lärarna!

Idag har vi hhaft lekar med lärarna och dem vann! men brännbollen då vann dem på fusk! Och en av dem hade man sådan god lust att bara sätta en boll i pannan på men det sket sig! Och lilla lizzen skadade sig, eller aa Linn skanade henne ;) Båda skulle fånga bollen på brännboll  och satte handen samtidigt så lizzen fick LInns nagel i fingret såg inte så fint ut! Men Lizette är hård hon tål sådant!(Y)

Nu är det bara 2 dagar och 15 Timmar kvar! Fyfan vad nära det är nu asså , SHIT! KAn  fan ointe fatta det själv att lilla jag tar studenten! Fan det har gått så himla fort dessa 12 år i skolan! Kommer ihåg när jag satt hemma hos jecka och jompe i deras två:a på timmervägen i lilakläder och skulle sluta 5:an och jecka tog kort på mig! Kommer ihåg det som om det vore igår!

Så har jag ju sökt en lägenhet som jag skrev i ett tidigare inlägg! och jag HOPPAS verkligen att jag får den! Gud vad sköönt! Känner mig en aning dum av att bara bo hemma hos jocke, även fast både hans mamma och pappa tycker att det är roligt * hoppas jag* oc´h jocke med så klart! men det känns som om att man tränger sig på, på något vis!  Så att få flytta till eget ska bli skönt! om jag nu får den! Så Håll för fan tummarna!

Nej nu ska jag lägga mig hos älskling och gosa lite sen ska vi sova för inorgon har vi UTSPARKEN!!!!!!

XoXo Josefin


Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Grattis! =)

2009-06-09 @ 08:22:33
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0