Days (våra bästa år)

Jag har funderat på om man ska börja skriva lite om våra bästa år om dagarna, för dem som kanske nyss börjat titta eller för dem som aldrig sett den serien som hållt på i va 44-45 år! Mån-fre 10.30 på 3:an!

Jag tycker att det är en larvig och konstig serie, men det är så himlans spännande på samma gång, för det händer alltid nya saker, som man MÅSTE se!

Maria: Jag undrar hur det kommer gå för Mrlena nu när hon förlorat minnet och inte kommer ihåg vem någon är! Haha det är faktiskt ganska roligt! för det är ju såååå spännande!!


Ska snart sova ska juu och jobba imorgon, börjar kl 09.00!

XoXo Josefin

Joakim Bergman, Jag Älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Maria

jadu de var en bra fråga. finns ju en sida där man kan gå in och läsa vad som hände rlägre fram i VBÅ.

2009-06-19 @ 18:17:02
URL: http://goodandbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0