Fredag

Igår jobbade ja som sagt! Och efter det så åkte jag och jocke hem till Thommies bror runt 9 kanske satt och spelade Buzz spelet!
Gick hem runt halv 1 för jag hade så jädrans ont i magen, och det va tur att jocke inte spydde i natt, vilket hjan brukar göra när han har drukigt!

Kollade på Wallander när jag vaknader : Skulden! Skit bra måste jag säga! Mia ka du låna den också!?;)

Käkade pannkakor för ett tag sen, men dem kom upp lika fort som dem slang ner! Åååh vad jag hatar detta! =/

Ska väl och hälsa på Mois och Mollis snart har inte träffat dem sen min student och det är 9 dagar :o
Har ju 2 jättefina t-shirtar åt dem ;)
Jaha vad händer nu då? inte så mycket jocke sover, *otippat* och jag sitter här och har tråkigt:P

XoXo Josefin


Kommentarer
Postat av: Maria

jag såg den igår. hyrde den via min digital box, fins massa filmder där att hyra =)

2009-06-20 @ 16:38:24
URL: http://goodandbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0