Mallorca!

Ja jag hade nyss skrivit ett lååångt inlägg men så är jag så dum att jag kryssar aja, ska samman fatta lite!
Va till v-ås idag och gjorde det sista! Fyfan det är det sista jag skulle göra om i mitt liv usch och fy och blä!

Sen åkte jag hem och fick en bok som mina har beställt från extrafilm.com med bara bilde från mion student! Tack så mycket ALLA!!<3

OCH den 19:e September 06,45 lyfter vårt plan till MALLORCA i TVÅ veckor! Fan vad gött!! Det bli jag Jocke Sten och Gunilla som åker! för Gunilla fyller 50 år! :)

Och den 18:e september dagen innan så ska jag på Ladies Night snacka om att jag är MEST taggad!!

XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: Linda

hm okej :/ tråkigt att det vart så då.

Allt bra annars då ? :)

2009-06-26 @ 18:12:50
URL: http://mammatilltiffanie.blogg.se/
Postat av: linda

okej :) jo kan tänka mig det....

Jodå det är bara bra här med :)

2009-06-26 @ 22:48:27
URL: http://mammatilltiffanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0