Moa & Molly!

Kom nästan nyss hem från min prinsessor, Ååh vad jag har saknat dem!
Så fick dem sina t-shirts och jecka tänkte döda mig inna on fick se dem! Men man måste ju få skämma bort sina älsklingar ibland! Väntar på att en sak ska komma till mig på posten som jag har vunnit på tradera till Moa, och jecka kommer strypa mig en vacker dag ;)

Käkade nyss korv med mos, och det fick ju inte vara kvar i magen min! Blir så trött. Men det är ju snart över =/
Ja ska snart gå ner och göra lite popcorn, mm så gottitgott!


XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: syster

Tycker ni ska ta er en ordentlig funderare jag...

2009-06-20 @ 20:31:42
Postat av: Josse

Ja det tycker jag med, men Jocke han vet ju redan vad han vill och tycker! skulle nog inte spela sådan stor roll vad man en sa =/ Tråkigt nog!

2009-06-20 @ 21:44:49
URL: http://womaizer.blogg.se/
Postat av: linda

är du gravid josse ? :O

2009-06-25 @ 22:07:47
URL: http://mammatilltiffanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0