Programkampen!

Jaha, imorse började man kl 9.00 och man mådde ju inte speciellt bra kan jag lova, mådde jätteilla!
Hade programkampen från 9-13 det va faktiskt roligare än vad jag hade förväntat mig.
Det va en massa olika lekar, som MAn skulle skjuta bollar i rockringar, Irlänsk julafton, spika spiken i plankan, Plankgång vilket Bf hade rekodet i men sen kommer hästtjejerna och slår oss men dem fick tillbaka sen vill jag lova! Sen va det bollleken man skulle vara 4 st och 3 pilates bollar:  -o-o-o-
- =människa
o =pilatesboll.

Man skulle springa så det va skit svårt hästtjejerna hade tiden på 26 sekunder men det slog vi med hästlängder!HAHAHA fick 19 sekunder! FUCK YOU!
Det va en skit rolig dag ¨
Det va även ballongleken och kubb. fick lunch och den va inte god vill jag lova!

Så sen har jag ju sån jädrans träningsverk sen igår!

Nu ska jag titta på rent hus!

XoXo Josefin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0