STUDENTEN!

Ja igår avslutade jag äntligen skolan efetr 12års slitende! nej kanske inte 12 men 3 åtminstonde!
Dagen började med att jag steg upp kl 05.00 och började sminka mig och fixa håret! klockan kvart över sex va jag hemm ahos emmi och vid sju kom Kai Viktor och Mikaela för vi skulle gå hem till Lizette!
Det va skit kul på Champangefrukosten och det va den bästa dagen i mitt liv, till skolan sen åkte vi raggarbil och vart inte barar lite uttittade när dem körde upp oss på skolgården!

Gick och fotograferade oss tjugo i tio och det gick väl bra!
Halv 11 vad det flaggning och sång, sen gick vi till Matsalen och där delades det ut stependium efter stependium och fan va drygt det va att sitta där i 1½timme! Men det funkade, sen va det bara att gå tillbaka till skolan och få betygen, Fick godkänt i allt fast hade 3 IG fast det va från 1:an!
Efter det gick vi ner och gjorde oss klara för att springa ut! Att stå där och vänta var nog den längsta halvtimmen i hela mitt liv, fy fan vad nervös jag va! Men sen när vi fick springa ut och se alla människor! DET KRYLLADE AV MÄNNISKOR!!
Fick gå fram till sin släkt och vänner och min syster Jessica började gråta och då börjar självklart jag böla:P

Sen vart det vagn ojojojojoj vilket jäkla ös! det va nog dte bästa det va vagnen!
Sen hem och äta och få en massa presenter:
3300 på IKEA
2 glasskålar en stor och en liten likadana stora av Alex med Familj, och lilla av MArina med Familj!
Ett jättefint studentglas av Anna lännger in bilder sen.
Massagesamp med tillhörande tvål
kaffe/te glas med metall grejs som man håller i
250 på Vila
en studentbok av dingtuna där man skriver hälsning till mig

Tack så jättemycket till alla som kom! Betyder oerhört mycket!

På kvällen vart det först hem till Emmis syster och på vägen dit gick vi förbi Adam och där fick jag en liten nalle av Adams mamma, vi är arbetskamrater!:D
Sen bar det av till Kvarn sen kom jocke och hämtade mig vid 12:D sen va den bästa dagen i mitt liv slut! men det är ett vackert minne!

XoXo Josefin

Kommentarer
Postat av: syster

och 2 kaniner!!

2009-06-19 @ 12:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0