V-ås!

Idag har jag inte gjort så himlans mycket mer än att jag väcktes av att syster jecka ringde och väckte mig runt kvart över tio! Och pratade lite med mig! Tittade på Days och jag VISSTE det Belle är gravid! och jag tror jhelt stenhårt på att det är med SHAWN!!!!

Har städat rummet idag och sedan vart inne i stan! Dem ringde från Mke-up store och påminde om min tid kl 4 men den hade ju jag glömt bort helt, så jag sa att jag nyligen vart magsjuk och fick en ny tid den 27:e kl 14.00! Hahaha xD

Sen har vi inte gjort så mycket mer, mer än att köpt filmer nya Wallander och the bucket list! sen spelat löite Yatzy så nu  ska vi ner och göra varma mackor, mmmm så gott det är !!

XoXo Josefin

Btw Nu har mina självlysande kondomer kommit!(Y) ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Joo de är shawns barn. men de kommer de typ hålla hemligt från honom sedan. de är från när han och belle hade sex i grottan för typ hundra avsnitt sedan!

2009-06-18 @ 22:48:44
URL: http://goodandbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0