Zlatan,Zlatan,Zlatan

Vilken sopa! jag hatar verkligen den människan, okej han kanske är bra på fotboll men han är så himla överskattad!
Så fort han försöker klacka bollen då ska man nämna det, men så fort källström eller berg försöker då säger man inget! sen när han fick källströms arm i ansiktet ojojoj vilken cirkus det ska bli och vad synd man ska tycka om han! hade det vart någon annan så hade dem inte sagt ett jota! nej jag tycker inte om han, han är bara för myckeT!!!
_______________________
Om 15 timmar springer jag ut fan vad nervös jag är! egentligen ska jag sova just nu, men jag kan inte för jag är för nervös!
Bloggar imorgon om jag hinner annars bloggar jag på fredag om dagen!
Ha en bra dag imorgon för det SKA JAG HA!!!

XoXo Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0