Another Fashion day!

Jaha då va denna dag slut och mer Mode Viktor blir det!
Han va mycket mycket stilig idag må jag säga ;)
Ska snart plugga som en häst måste göra det jag inte gjort!

Så nu till mode Viktor Dagens Outfit!



Tröja - Comme Des Garconer för HM
Byxor - Nudie
Skor - HM
Klocka -Tissot



Tyvärr så är jag inte i skolan imorgon men nästa vecka blir det fashion hela veckan, och vi får se mer av våran Mode Viktor ;D
 __________________________

Skickade iväg moina skor idag till entjej i Älmhult som köpte dem!
Och nästa vecka kommer jag få skicka iväg mitt halsband som fortfarande ligger på 105 kr så det är bara bli medlem och bud om du är sugen på ett snö of Sweden.
Som sagt är jag ledig imorgon fick hem uppgift ist som jag ska göra tills på måndag =)
Nej nu ska jag plugga lite och titta på Top Model!
Men skriver mer sen om nu så vill!

XoXo Josefin!

Kommentarer
Postat av: anna hillie-pillie

jossan-kossan, jag saknar dig<3

2009-03-19 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0