ÄNTLIGEN!

Åkte Elisabeth ut, hon skulle ju ha åkt ut för längelänge sen! tycker jag iaf!
Har haft en trvilg kväll med Yatzy och Skratt, jockles föräldrars kompisar är här för jkockes pappa ska på klassfest imorgon och har spelat Yatzy och skratta så man grinar =D som vanligt:P
Imorgon har Älskling match i Nibble kl 5, sen ska vi hem hit och ta det lungt blir väl att man kanske ska ta en Yatzy omgång till =P
Åt nyss lite korv gottgott med hamburgedressing på =D så nu är man mätt i magen!
Fytusan vad tråkigt att min sista praktik dag är på söndag, fan det har redan gått fem veckor, snacka om att tiden ha gått fort, helt sjukt.
På tisdag har jag och älskling vart tillsammans i 5 månader =D<3
Tiden har verkligen gått fort, och på Måndag börjar skola! det va ett jävla tjaj jag vet=P
Och projekt arbetet ska snart vara klart =S Ja men hur ska detta gå då? Ja inte den blekaste det visar sig, hoppas jag:D

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och titta lite på tv:n

Btw imorgon är det final i melodifestivalen och jag hoppas att E.M.D går till moskva eller Alcazar! =D


Joakim Andreas Bergman, JagÄlskarDig!

Tjingeling!JoOosefin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0